Fredag!

0kommentarer

Idag är det fredag. Skönt det, nu får man lite extra tid med Joakim. Längtar.
Kallt ute idag -29 tror jag mamma sa, brr! Blir att vara inne hela långa dagen. Tycker det är dags att få lite mildare väder här nu. Det har varit minst -19 varje dag sen slutet av förra veckan. Jag vill ju kunna vara ute och promenera med vagnen, busa i snön med Jocke och massa sånt. Hoppas det är mildare nästa vecka i alla fall då jag bokat in utflykt med Ingela, Ida och Lucas nu när de har lov nästa vecka!

Igår var jag och klippte håret. Tunnade av det så mycket som möjligt och sen blev det mer jämnlångt överallt. Förut hade jag ju kortare bak än fram eftersom jag hade page förra våren. Och nu har vi jämnat till det. Hela håret känns mycket kortare nu fast det inte är så jätte stor skillnad. Men snart är det lika långt som innan jag klippte av det. hihi. Riktigt skönt att ha tunnt hår nu, eller ja, tunnare i alla fall haha.
Har dock ingen bild på den nya frisyren. Blev inte av att fota igår när jag kom hem, och nu efter natten ser det inte så smickrande ut då det står upp vid min virvel och så. Nåja, kommer bilder på det så senare säkert.

Jag sitter här i Villes rum och fryser om mina fötter. Ska vara duktig och dammtorka och sen bädda Villes och min säng, diska och sådant. Ska försöka göra bort det så fort som möjligt. Kanske så jag blir klar typ kvart över 12? Diska gör jag nog senare när Sigge är hemma så han kan lyssna om Lucas vaknar. Har som svårt att höra det när jag diskar då vattenkokaren är igång och sånt.

Nej nu ska jag börja!

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej