18.09

0kommentarer

Så nu är alla mätta och belåtna. Gjorde kassler i ugn med potatisgratäng. Är väldigt mätt för jag åt två skivor av mitt bröd som jag gjorde igår. hoh hoh och ska ännu orka smaska i mig lite polly och annan choklad. Vi har även glass i frysen. Tror jag håller på att bli socker beroende om jag ska vara ärlig. hihi, men äh ibland får man ha en socker vecka. Ja ni hörde rätt, socker vecka.

Är lite stressad för Lucas skulle sova för 3min sen. Okej, tre minuter är ju ingen fara men är rädd att det drar ut till halv 7 kanske. Men nu verkar han ha somnat och kl är 6 över.

Sitter för tillfället med älsklingen och kollar på the big bang theory, svin bra. mysigt och gott med all choklad. Nu tjatar jag bara om en massa choklad. Nej nu ska jag titta vidare.

Tjingeling

Kommentera

Publiceras ej