18 februari

0kommentarer

Hej hopp!

I dag är det torsdag och det betyder en sväng till skolan för lite biologi för min del. Vi gjorde en lab som vi sedan ska skriva lab rapport på. Har börjat skriva på den men ska göra resten med Frida, typ höra hur det egentligen var + att hon har vår hypotes i sitt häfte. Känns bra i alla fall att få göra bort den i dag, samtidigt smartare att göra den direkt då den är färsk i minnet också.
Vi fick även tillbaka provet i dag. Kan ju säga att jag klarade mig. Men vi diskuterade med Gunilla att det är så tråkigt område och därför svårare att lära sig om. Så hon förstod resultatet. Får ju hoppas att lab rapporten får bättre betyg! I kemi förra året var det i alla fall så att proven var sådär medan inlämnings uppgifter var mer min grej.

Före lektionen var jag ute och körde med Nils-Bertil första gången och jag tyckte att allt gick bra. Bokade nästa tid på torsdag före biologin. Då har jag nått att göra medan jag väntar på att lektionen ska börja. Dåligt är ju bara att han oftast är i pajala på tisdagar som för mig hade varit en dag som skulle passa utmärkt för en lektion. Aja, får ta när det finns möjlighet bara. Är lite sugen på att läsa lite teori så ska nog kila iväg och göra det nu..

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej