17 februari

1kommentarer

Idag åkte jag, Jocke och Lucas hem med 8 bussen från svanstein. Eller ja, Jocke åkte ju då till skolan.Det var hela -26.8 när vi gick ut så det var bara att vira in lillen i en stooor varm filt.

När jag kom hem åt jag en efterlängtad semla till frukost. Nyttigt? nej, gott? Oja!
Lucas fick sin frukost välling nu så nu är vi mätta och belåtna, men gissar att jag blir hungrig snart då semla inte är så mättande så ska trycka in mig lite riktig frukost snart.

Eftersom det är så kallt ute idag betyder det att Lucas får sova inne i kokongen hela dagen. Funkar ju det också. Vet inte sen vad som jag ska hitta på idag. Kanske läsa lite teori om jag orkar. Ska dessutomringa och boka tid med Nisse-Bärra idag! Det går frammåt nu. Känns bra.

Nej nu börjar sötisen längta efter en liten tupplur. Hörs senare!

Tjingeling!

1 kommentarer

Madde

17 Feb 2010 16:08

Om du kommer hit så ger jag dig en macka med röbetsallad! Då kan vi även beställa sallad till middag ;) haha! :D

Kommentera

Publiceras ej