11 februri

1kommentarer

Sov kanske 1 och en halv timma, blev väckt av pappa mitt i det bästa i min dröm. Attans säger jag bara.
Blev lite piggare men nog hade jag kunnat sova lite till om jag ska vara ärlig (a)
Lucas var vaken kvart över 3 och då var det bara att stiga upp. Byta blöja och ge busfröt lite gröt. Åt själv också lite mat så nu är jag mätt i magen.
Nu är man sugen på lite cirkelträning men eftersom bilen inte är fixad idag och ingen annan från juoksengi lr mer norrut ska så har jag ingen skjuts hem. Hade annars säkert kunnat sova i ötå men nu är det ändå försent för bussen går typ nu. haha. Nej de blir en hemmakväll med Lucas istället.
Är riktigt sugen på att rensa min garderob. Har typ inga kläder nu, men vill rensa bort det jag inte använder. Och det är mycket. Usch usch vill ha pengar så jag kan köpa nya kläder! Ska i alla fall till happis på lördag så det ser jag fram emot.

Nej nu ska jag ta och kila iväg. Men först ska jag ta och berätta att jag är riktigt riktigt sötsugen!

Tjingeling!

1 kommentarer

Erika

12 Feb 2010 10:50

kom till mig, jag är också sötsugen, vi tjockar tillsammans ;)

Kommentera

Publiceras ej