21 december

2kommentarer

Idag efter skolan åkte jag, Sara och Tanja till Frida. Där fick vi chokladkaka som Frida bakat alldeles själv, lite godis och så julklappar! Älskar att ha julklappsutdelningn såhär någon dag innan jul så man får börja med paketöppningen lite i smyg.

Jag fick två böcker av Frida och ett par strumper som Rasmus tyckte var jäääätte fina (not), men jag gillade!
Från Sara fick jag 20 vaccinationer till unicefs barn, nagellack och en film, supernice!
Från Tanja fick jag duschkräm, en skrubbgrejj och ansiktsmask, vet inte riktigt vad hon vill säga med det??
Sen fick Lucas också en klapp, får se vad det är på julafton.
Superbra klappar som jag är riktigt nöjd med! Ska måla mina naglar ikväll, använder mina nya strumper, funderar på att börja läsa någon av böckerna och ska använda min nya duschkräm nästa gång jag duschar. Eller så lyxar jag till det ikväll med ansiktsmask, målar naglarna och unnar mig själv lite sånt, och efter det mys framför en bok med strumperna, nyduschad. Få se hur det blir :)

Bytte även klapp med Erika i skolan innan jag åkte hem, Lucas fick också en klapp. Får se på julen vad de innehåller, spännande. Ska lämna av min klapp till Linus imorgon när jag kommer hem från Luleå bara jag kommer ihåg haha.

Nu ska jag dra vidare, vi hörs!

2 kommentarer

Tanja

21 Dec 2010 20:54

.......... att du luktar konstigt...

Skämt åsido! Men hoppas du gillade det ^^

Sara

22 Dec 2010 17:36

Idag har jag gjort knäck och mongo-chokladbollar, kladdigt! ;D HAHA! fortsättnig följer Julia...

Kommentera

Publiceras ej