21 april

0kommentarer

I vanliga fall är det Joakim som stiger upp med Lucas när han ändå ska vakna till skolan en halvtimma senare än Lucas vaknar. Då är det också jag som tar honom under nätterna. Men idag har jag varit duktig! Tog Lucas under natten, steg upp efter 5 och gjorde välling, matade, somnade om med Lucas och steg upp med honom 06.09 Allt dettaför att älsklingen ska få sova så mycket som möjligt. Ska väcka honom om en 20 minuter tror jag.




Nu är mommo också vaken och Lucas står vid spisen med henne. Radion spelar Pink, mommo och barnbarn sjunger med för fullt! Vackert :)
Nu lyckades han öppna skåpdörren och det var ju spännande! Men mommo låter honom inte gå dit. Hon stänger skåpdörren och han försöker få upp den på nytt, men jag lyckas avleda honom.

Ötå idag. Åker in med mamma istället för med bussen. Har körning halv 9 med Nils-Bertil. Det blir bra. Få se sen om pappa hämtar mig eller om jag åker hem med 12 bussen. Vet inte om vi var på väg till Frida, Erika och jag. Får ju se.
Ska lägga in bilder när jag kommer hem eller försöka imorgon. Lite bilder från veckan.

Nu ska jag dra vidare.
Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej