13 april

0kommentarer

Börjar med att säga GRATTIS till Sara på 18årsdagen!!! Wiho!
Idag har jag varit på biologin, där vi desikerade ett älg öga. Inte det mysigaste jag gjort kan jag ju säga! haha.
Hade vela följa med Erika till Luleå men som sagt ville jag inte missaen biologi lektion igen. Och så var jag väldigt trött igår och denna dag var det samma sak. Så hade inte orkat. En annan gång :)
Efter biologin gick jag och Malin till blomsterkällan och köpte en lite bukett för mitt presentkort jag fick när Lucas föddes. Blev en ganska rosa bukett med lite vitt i.
Bra bra. När jag kom hem for Jocke och köpte choklad och tre 10a lotter. Ska skrapa snart och får ju se om jag vinner någont, hihi.
Nu ska jag se tv och mysa med älsklingen. Kanske plugga lite teori också.





Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej