19 februari

0kommentarer

Idag har jag och Lucas chillat hela dagen, sovit lite på soffan och så. Har nyligen lämnat av honom i svanstein. Planen för kvällen vet jag inte riktigt. Känns segt att börja med saker, men har en massa saker som jag hade vela få gjort ikväll.
Städa - dammtorka, renbädda, lägga alla kläder i garderoben, dammsuga i mitt rum och vardagsrummet
Baka - både bröd och semlor, tror inget kommer hända idag
Träna
Plugga - kommentarer på frågor i geografin och sedan lite historia kanske
Lägga mig i god tid - tss, inget att räkna med om jag gör allt på min lista
Så då är frågan var man ska börja då, kanske med städningen. Skönt att få det bortgjort och sen är träningen ett måste i dag känner jag. Plugg och allra sist baka, det kan jag göra i morgon också. Sen får vi ju se vad klockan är när jag lägger mig.
Okej! Bara att sätta igång med städningen då!
Tjohej!

Kommentera

Publiceras ej