4 april

0kommentarer

Fy bubblan vad mätt jag är, middagen var supergod! ;)
Idag har jag varit ledig och började dagen med en promenad runt byn. Kunde höra fåglarnas kvitter och kännde att snart får det ta och bli sommar. Efter frukosten hade jag lite kvalitetstid med pappa = fika i finko. Har hämtat hem Sigge från skolan och sen har jag kollat lite närmare på utbildningar. Har kollat mest på ett åriga distansutbildningar som är halvtakt eller kvartstakt. Då hinner jag jobba samtidigt som jag läser någon kurs. Just nu känner jag mig inte motiverad att börja läsa en utbilning som tar 3-5 år, väntar nog med det. Roligare att tjäna ihop lite pengar istället!
Nu blir det duschen. Upptäckte även att mina naglar blivit så pass långa att det är värt att måla. Så de ska jag hinna med idag, och även försöka städa rummet å vardagsrummet. Kikar nog förbi hos Jenny också ikväll.
TJIHOOO !

Kommentera

Publiceras ej