16 september

0kommentarer

Om jag ska summera denna dag med ett ord är det blandad.
Idag har det varit begravning i Svanstein, en mycket fin begravning. Vila i frid...
Efter begravningen kom Hanna, Marro och Vicki hit till mig för lite middagslagning, prat, fastspänning av barnstol (Tack Marro) och efterrätt!!! Vilket fick mig på bättre humör.
Efter att tjejerna åkt gick jag, mamma och Lucas över till grannen för lite bastubad, härligt! Och en riktigt bra avslutning på dagen.
Ensam helg denna helg, så nu ligger Lucas och sussar i sängen brevid och jag ska strax göra det samma! Jocke är i Ötå och lanar eller vad det var de skulle hitta på.
I morgon väntar jobb från 8-14. Första arbetspasset med Frida, ska bli kul och se vad hon går för! ;) haha nädå, men ska bli skönt att få träffa henne. Vi har börja höras och umgås så ofta nu på sistone, så direkt när man inte hör av varandra på någon dag känns det som att det var evigheter sen sist.
Night!

Kommentera

Publiceras ej