21 oktober

0kommentarer

Börjar med att gratulera min bror som fyller hela 13 år idag! Grattis! En tv fick han, hade jag kunna ta istället! höhö. Just nu är det historia på schemat, blir att plugga inför provet lite smått som vi har efter lovet. Har även samhälls prov tisdagen efter lovet. Och en massa andra saker som ska vara klara, men jag jobbar på det!
Idag är det fredag och då är min fråga, vad händer?
Ingen träning idag så de blir inte att glida bil och inget annat in planerat. Tycker i alla fall att chips låter som en bra idé, kanske en film (även om jag däckar som vanligt) eller lite spel? Kanske bara de vanliga skitsnacket, vem vet. Måste checka läget. Men jag vet att i morgon är det jobb som gäller och sedan efter jobbet blir det födelsedagsfika! Grattis Jenny (igen) i efterskott, och Grattis Ida i förskott! Ska bli roligt och framförallt gott i morgon! Även om jag redan har fikat ända sedan tisdag hos Jenny, och idag hemma för bror. Äh, efter helgen får jag svälta på sötsaks fronten!
Hoh, känner att jag åter igen skapade ett väldigt meningslöst inlägg, men äh spela roll! Nu vet ni vad jag sitter och funderar över under historian ;)
Tjooooosan!

Kommentera

Publiceras ej