17 oktober - plugg..

0kommentarer

Gaaah! Är så OTROLIGT duktig på att skjuta upp saker, speciellt skolarbeten. Åter igen är det prov i morgon och känner smått panik inför provet. Hade verkligen behövt en rejäl dos av moraliskt stöd när det kommer till att plugga. Att någon skulle se till att jag verkligen gjorde de jag skulle istället för att slösa tid på annat. Som t ex att blogga när jag borde ägna den tid jag har till provet. Jag menar, hur svårt kan det vara att plugga någon timma per dag så man inte ligger efter? Är jag ännu duktigare pluggar jag under hålorna i skolan och då är jag ju ledig när jag kommer hem..men nej, ändå dras jag till allt annat än skolarbeten. Det är konstigt för när jag väl kommer igång med att plugga så är de rätt kul faktiskt.

Efter 4 åker jag till Pello för att Ville har träning som vanligt, och passar då på att ta min dagliga dos av Milla och Jenny! supernice ;)
Nu ska jag försöka återgå till att plugga, tjohej!

Kommentera

Publiceras ej