19 februari

0kommentarer

Gårdagen var lyckad, om inte annat hade vi ju bilresan dit som alltid är roligast. Jag och Jenny med våra tokigheter haha. Kvällen avslutades hemma hos Jenny där en trött Julia somnade genast.

Idag har jag pluggat en hel del. Har renskrivit 4 uppgifter till engelskan på datorn, läst svenska och engelska. Imorgon blir det mera svenska, engelska, biologi, kemi, matte, fysik osv..
Som en paus mitt i allt pluggande gick jag och Jocke ut med Lucas, det var ju ändå bara -20 ute! Vi var och åkte pulka och lekte i snön, eller Jocke och Lucas, jag hade inte nog bra utekläder för sådant. Men fick snällt titta på och berömma mina pojkar.

Nu börjar klockan närma sig åtta och jag är påväg att lägga mig med Lucas inom en snar framtid. Blir en lång natt för mig eftersom det är lika bra att lägga sig när Lucas gör det. Hur kul är det att stiga upp halv 7 om man har lagt sig mitt i natten? ;)

Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej