21 december

0kommentarer

Dålig uppdatering nu känner jag. Men kör en snabb nu innan jag ska lägga Lucas som ännu är vaken (!).
Igår fick jag äntligen träffa söta Erika igen. Hemkommen från göreborg, vilken tur att hon kom. Planerna för dagen var att vaka ischoklad som jag aldrig gjort tidigare. Och det hade gått åt helvete om inte Erika tog tag i det och gjorde det mesta. Tack vare mig sprack en skål (fammos gamla tydligen) rakt på mitten, det var choklad överallt, och min inslagning hade gått åt pipan om jag hade gjort det själv. Förresten så glömde du din bok här.
Idag har jag lyssnat på några som spelade i skolan, b la Jocke. Kan ju säga att jag blev lite kär på nytt när jag såg honom spela gitarr där på scenen, som han gjorde när vi var nya ;)
Dragspel kan han också, ett av alla instrument han spelar. Imponerad!
Efter konserten blev det en snabbis till happis med Jocke, Lucas och mamma. Så nu är alla klappar inhandlade. Måste bara dela ut dom också ;) Några kommer i väg imorgon och några blir delas säkert ut först efter jul :)
Nu lägga sötnosen sedan kaffe och ischoklad ;)
Tjohej!
Mys!

Kommentera

Publiceras ej