4 april

0kommentarer

Redan april, hoh vad tiden flyyyger iväg. Idag är det måndag och det betyder att jag har vatir hemma idag och pluggat. Har även hunnit med att så blommor och vara en sväng i Pello.
Två dagar skola och sen tar jag helg. På onsdag efter skolan bär det av mot Skellefteå till farbror Rune och sedan på torsdag morgon vidare till Umeå. På fredag åker jag hemmifrån till Luleå, tar flyget till Stockholm och sedan vidare till Köpenhamn med Linus och Lucas. Ska bli skönt! Kommer tillbaka på måndag kväll. Men måste erkänna att jag känner av resfebern. Checka in ensam med Lucas, bagage och vagn, hur ska det gå? Tur att faster Birgitta och Ove kan hjälpa till :) Sen efter säkerhetskontrollen möter jag Linus och låter ansvaret glida över till honom sådär smidigt. Han får ha koll på allt annat förutom Lucas som jag ska ha koll på hehe. Inte heller alltid det lättaste. Men det blir nog en bra avslapnande resa med djurpark och bad, samt strosa omkring.
Night!

Kommentera

Publiceras ej