7 november

0kommentarer

Var ut i fredags med Ingela, väl hos Krille var vi fler haha. Utklädd som en liten docka var jag med skruvlockigt hår, klänning och rosett. Hade en riktig rolig kväll med mycket skratt och härliga människor. Ovanliga människor från och till. Har dock inga bilder på min utklädnad då Karin tog med sig familjens kamera till neistis, och jag hade glömt min hemma.
Igår var det en hemma dag med tv tittande, sovande och bilande. Var även till kyrkan med Lucas och tände ljus vid farmor och farfars grav. Det är så mysigt när alla gravar har tända ljus, synd bara att Lucas sket så vi var tvungna att gå hem..nåja, så är det ibland!
Idag har vi varit en sväng till pello och köpt blöjor, lekt med tåget här hemma, varit ut på promenad med vagnen. Nu sussar Lucas där ute och jag ska se film med Jocke. Få se vilken det blir :) Imorgon blir det avslutning med YGW, längtar! :D

Kommentera

Publiceras ej