20 november

1kommentarer

Idag har det varit en skitbra dag med Linko, Malin, Sara, Frida, Linus och Lucas.
Först åkte vi pulka till affären och sen så var vi ute och åkte rattis allihopa, Lucas stortrivdes verkligen! Typiskt var att jag glömde ladda batterierna till kameran innan alla kom, så har inga foton men Linko har lovat att jag ska få bilderna sen. Då kommer de upp på bloggen också.
Efter att vi varit ute gjorde vi lunch som bestod av hamburgare med bröd och klyftpotatis. Smarrigt. Lucas for ut och sov i vagnen efter han ätit lunch, då kunde vi börja spela spel.
Först var det ett spel där man skulle gissa ordet, kommer inte ihåg vad det heter. Sen sjöng vi singstar. Det gjorde Lucas också när han vaknade. Nu har alla åkt hem och jag tänkte chilla lite och tror att jag ska lägga mig när Lucas går och lägger sig så det inte blir så sent för mig...


Bild från när Lucas åkte rattis förra gången :)

1 kommentarer

Linko

28 Nov 2010 00:31

Hej söta du! :) Du ska få alla bilder men jag undrar om du har ett USB-minne? Det hade underlättat ;p Kram

Kommentera

Publiceras ej