17 november

0kommentarer

Idag är det onsdag och dagen bjöd på ett engelska prov direkt på morgonen, sådär lagom kul. Men det känndes bra. Idrotten fick jag skippa eftersom min förkylning blev värre under natten, nu har jag fått slemhosta istället för sån rethosta. Snuvig är jag också, men under idrottslektionen passade jag på att räkna matte! Efter det hade vi kemi då vi laborerade, och det var en kulig lab. Lösningar som blir rosa, blåa, lila, åter blåa och sen rosa igen! Lärde mig mer än jag gjort på länge under kemin, hittade motivationen lite grann idag. Sen tog jag faktiskt 2 bussen hem istället för att gå på matten, då jag redan räknat under idrotten och senare skulle på mattestugan.
Mattestugan var bra som vanligt, tappade orken där i slutet bara. Men det var bra att jag for, sen kom jag också ihåg att duscham utan att Sara påminnde mig!

Har kollar pyttelite biologi när jag kom hem, men sen började ju Grey's. Är svin trött men väntar nog på att Ville och Jocke kommer hem från innebandyn innan jag lägger mig. Måste ju se till att all information om morgondagen kommer fram. Haha.

Nej nu ska jag dra vidare, tack för kexchokladen Sara! ;)

Kommentera

Publiceras ej