1 maj

0kommentarer

Ny dag, ny månad! Idag är det även Malins 18års dag!! Det blir matlagning, bastu och chill ikväll för att fira födelsedagsbarnet. Dock ingen tårta tror jag *mycket besviken.
Trots besvikelsen säger jag

GRATTIS MALIN PÅ 18ÅRS DAGEN!!!!
<3


Valborg firades i neistis hos Sanna med Malin, David, Rasmus, Hannes, Joakim och jag. Trevligt var det. Fast jag satt i soffan från vi kom dit till vi åkte hem. Ont i rumpan kan man lungt säga. Vi kollade först talang och det var ju lagon underhållande, sen nyheterna och sen film. The green mile. Bra film men var inte helt insatt hela tiden.
Vit 2 tiden begav vi oss hemmåt, var hemma kring halv tre. Redan då kunde jag räkna ut att jag får sova 3, max 4 timmar innan Lucas vaknar. Kul...Så är sådär lagon trött nu när lille mannen har vaknat, men det funkar. Har ju fått upp Jocke som hjälp med Lucas, sen tänkte jag passa på att sova någon timma.

Nu ska jag ta och äta frukost, gröt står på schemat. Mummsigt, med lite bröd och tårta som inte blivit uppäten.
Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej