hehehe..

0kommentarer

Uppdaterat dåligt nu, men det är för att jag varit i svanstein. Säger vi ;)
Har varit och klättrat med Frida och Petter nu en dag under lovet. Kommer dock inte ihåg vilken det var. Sen har faster Lena och kusin Vilmer varit på besök under lördag. Var i backen och sedan och klättrade. Kommer bilder från det sen när jag orkar ladda upp på datan.
Igår kom Frida och Erika till svanstein och hälsde på. Roligt! Vi bokade resan till Turkiet! Åker den 24 augusti, wiiie. Bokade även tid för körlektion på torsdag med NB kl 11.00. Påminn mig Frida!!!
Idag har Erika och Malin hälsat på här i juoksengi. Vi drack te och åt polly som vanligt. Mumma.
Gjorde även lite teori på datorn och det gick ju sådär första gången. Dvs att jag blev underkänd. Men med övnin blev jag bättre och klarade de två gånger! Ska träna ännu mer imorgon. Har tänkt vara flitig med teorin. Känns onödigt att kugga den när man väl har provet. Kostar ju bara pengar haha. Nå vi ser ju hur aktiv jag orkar vara på den fronten.
Nu kom Lucas och Joakim hem från svanstein. Ska gå och mysa med dom nu!



Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej