28 mars

1kommentarer

Dålig uppdate på sistone, jag vet. Men det är för att jag har varit i Svanstein och Pello i helgen.
Igår tillbringades kvällen/natten hos Frida, Sara var också där :)
Vi lagade middag, kyckling och bandpasta eller vad det nu heter. Sen käkade vi godis och kollade tv/film. Vi kollade Avatar men var så trötta så slutade se efter en timma. Kollade istället resten på morgonen innan Frida körde oss till Juoksengi. Snöade och var oplogat på vägen så Saras mamma fick hämta Sara från mig. Vi hade med oss Alvin och Teddy i bilen så de fick komma in en sväng och hälsa på hos mig.
På tal om Alvin och Teddy så myste jag och Frida med Alvin mellan oss på morgonen innan vi steg upp. Sen myste jag med Teddy när vi kollade resten av Avatar. Mysigt ;)
Har även hunnit vara med Madde och Tony. Vi kollade film, Rally brudar! Hehe. Madde som ville se och Tony hade INGET att säga till om NÅGOT.
Bestämde även att vi åker mot Kalix kring 9 i morgon. Köper lite lunch till mig, jag käkar lunch. Sen tar vi bilen till badhuset, parkerar och tar vagnen till Lisa. Förhoppningsvis somnar Lucas och sover någon timma innan vi drar och badar med Elin, Chrisse och Rasmus.
Elin hade ett par badbyxor till Lucas som jag nog ska köpa, eftersom mormor glömde köpa idag. (Vilket var förväntat haha) Det blir andra gången vi är och badar med Lucas. Sist var ju när han var tre månader med Malin och resten. Måste förresten ta med minneskortet så jag kan få med mig hem bilder från dagen. Orkar nog inte ta med egen kamera tror jag.
Nu ska jag dra till sängen och mysa med min älskling <3

Slänger in en bild på Alvin från förra sommaren när han var liten ännu.



Tjingeling!

1 kommentarer

Frida

29 Mar 2010 15:20

som att han är mycket större nu ;)

Kommentera

Publiceras ej