2 juni

0kommentarer

Ojoj..dålig uppdatering. Men det blir inte av att sitta framför datorn nu av någon anledning. Men samtidigt är det inte något speciellt som hänt ändå så. Nu i helgen har jag varit med Madde och Tony.
Först kom de hem till mig för att kolla film, men det blev inget med det för vi pratade för mycket! haha. På söndagen fyllde Madde 21 så då gick jag över dig på en fika, men ingen av oss var nog speciellt sugna på tårta. Det var så späckat schema för M&T att vi fick klämma in fika kl 11. Just efter frukosten alltså. Nåja, trevligt ändå.
Sen på måndag följde M&T med till Ötå på besikning, BVC och presentfixande och älsklingen. Är supernöjd med hans present! Kan även säga att jag vill också få det han ska få. Får se nu var han tycker om det sen. Ännu 8 dagar kvar till jag får ge den ju. Vill ge den nu istället!! haha.
På tisdag åkte jag, Lucas och M&T till kalix för att fixa pass och bada. Passet till mig blev bra, allt gick som planerat. Badet däremot öppnade först 14.00 så vi hann inte bada. Blev en liten shoppingrunda istället. Fast den hade ju gått lättare om vi hade haft vagn åt Lucas. Men nej, istället fick vi turas om att bära runt på honom. Gick ju de också, nackdelen var att han inte somnade och var alltså helt färdig när vi skulle till bussen. Ett par toppendagar!
Idag har Erika varit och hälsat på, längesen sist. Skönt att hon kom förbi så jag fick vara med henne också lite.
Imorgon är planen att Frida tar 8 bussen till mig. Vi hoppar i bilen efter halv 9 så Ville hinner på lektion. Vi går på biologi med Sara, hämtar upp Erika efter biologin, en sväng till yt och sen åker vi hem till mig för lite mys. Det blir bra. Alvin får också följa med. Nu ska jag fortsätta kika runt på nätet och kolla lite tv. Jocke är med Lucas där nere så jag får lite egen tid. Skönt! :D

 

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej