18 juni

0kommentarer

Har varit till happis i dag med Lucas och Joakim. Trevligt var det, mysigt.
Lucas fick en turkos t-shirt från stadium och jag en ny bh från chic eller vad det nu heter. En svart i alla fall, men kom på nu efteråt att jag hade vela ha en vit. Får köpa en vit nästa gång.
Köpte pensel på öb och har nu målat bänken som jag så duktigt slipade igår. Det blev bra.
Nu ligger jag på rummet och söver Lucas, vilket inte var speciellt jobbigt då han somnade direkt när vällingen var slut. Joakim sover hemma för i morgon åker jag, mamma, Sigge, Ingela och Lucas till piteå, tidigt. Kring 6-halv 7 ska vi försöka komma iväg, notera försöka.
Borde föra över bilder till datan också, men hittar inte usb sladden så får göra det en annan gång när jag hittat den. Det får räcka med denna bild tills vidare.


Hihi snart ett år gammal bild. Dagen innan Lucas föddes :)

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej