28 juli

4kommentarer

Oj oj, kollade datumet precis och det gav mig en konstig känsla i mage.
Förra året precis nu låg jag på patient hotellet i sunderbyn och hade värkar. Var lugn men samtidigt jätte nervös inför vad som skulle ske inom de närmsta dagarna, trodde jag. Allt satte ju igång på kvällen och på natten hade jag ett nytt liv i mina armar. En alldeles underbar liten pojke vid namn Lucas. 02.39 föddes han, var 53 cm lång och vägde 3770 gram. En liten pojke med mörkblå ögon och riktigt mycket hår på sitt lilla huvud.



Tänk att en så liten kan ge mig och Joakim så mycket lycka, redan när han föddes, och hela våra liv.
Det är så roligt att man kan bli så glad av att han lär sig nya saker, så oerhört glad att man nästan hoppar uppochner ibland. När han rullade runt, satt själv, stod upp mot stöd, kröp, gick mot stöd och tillslut började gå utan stöd var bland den viktigaste och roligaste utvecklingen. Snart springer han nog :)



Imorgon är min lilla Lucas ettårsdag. Redan ett år sedan han föddes, tänk vad tiden går fort!

4 kommentarer

Malin

28 Jul 2010 11:25

Så mycket glädje han kan ge åt andra också bara genom att le sitt "Lucas smile" :)

Ida

28 Jul 2010 13:22

Shit vad tiden har gått fort!

Men lika söt är han för det ;p

Tant Frida

28 Jul 2010 14:18

Du får ge honom en STOR kram på hans dag från tant Frida ! :D. Han ska få en liten (extra) försenad present när jag kommer hem ! SAKNAR ER <3

Tant Tanja

28 Jul 2010 17:08

Ge honom en bamsekram från mig också! :D <3

Kommentera

Publiceras ej