22 juli

1kommentarer

Igår var jag hos Gabbo, och måste säga att de är underbat att umgås med dig! Har alltid kul och någon som förstår mig på ett annat vis än de flesta.
Åkte ungefär 01.05 så var smått trött i morse om man säger så. När jag kom till svn somnade jag sittandes.
Idag har jag och mamma städa i vår garderob med lakan, dukar, kuddar och gardiner. Mycket som ska slängas och lite till röda korset. Skönt att bli av med onödigt skräp :)
Snart kommer nog Jocke hit, får se om vi sover här i natt. Och i morgon har Lucas kalas. Så jag måste baka! Ska försöka få hit Gabriella så vi kan hjälpas åt och sen ser jag om jag ska ut och träna. Med vem får man också se sen.

En bra dag helt enkelt och jag känner mig lycklig :)

Tjingeling!

1 kommentarer

Frida

22 Jul 2010 18:05

VI MÅSTE BÖRJA TRÄNA JULIA !!!! TILL HÖSTEN SKA VI TA TAG I VÅRA LIV !

Kommentera

Publiceras ej