26 januari Grattis pappa!

1kommentarer

Idag gick allt jättebra på BVC. Han är 70 cm lång och väger 8725g, han följer kurvan som han ska. Skönt!

Jag och älsklingen har precis kollat klart Kalender flickorna. Mysigt att kolla film med Joakim. Under filmen matade vi Lucas med potatis/morots purén vilket var jätte mummsig enligt honom.

Nu sitter jag och kollar på Trinny & Sushanna och Joakim är i köket med Lucas och äter kvällsmål. Ska snart ta och byta till pyjamas på Lucke, fast jag skulle ju vela se klart programmet. Kanske byter på honom i sängen medan jag kollar. Blir nog bra.

Idag fyller pappa år! Närmare bestämt 48 år. Så då säger vi GRATTIS till honom

Nej nu skriker Lucas efter sin pyjamas så får nog springa iväg och byta på honom nu. Det blev reklam nu också så jag hinner innan det börjar igen.

Slänger in en bild på födelsedags barnet!



Natti

1 kommentarer

Erika

26 Jan 2010 22:52

LUCKE ;) hehe.



Grattis till din pappa :)

Kommentera

Publiceras ej