Solsken!

0kommentarer

Idag har jag och Lucas vaknar kl 8. Blev gröt till frukost för honom och mackor åt mig. Sen har vi busa lite och chilla lite innan det var dags för Lucas att gå ut och sova.

Tog en promenad med vagnen del för att jag inte gjort det på länge och för att solen skiner ute! Riktigt härligt väder -14 och solsken. Ojoj så jag har längtat efter solen! Längtar till våren när det endast är några minusgrader ute och solen skiner. Då kan man åka pulka, skoter, grilla, leka i snön och en massa. Man blir så pigg av solen också. Riktigt härligt. Tro det eller ej, men jag vill ut och åka skidor också sen när det blir ordentlig vår :)
Jag promenerade runt nedre delen av byn. Var nära att jag svängde av över isentill finland, men då kom jag ju på biologiprovet som är i morgon. Måste plugga så får gå till finland en annan dag istället.

Nu ska jag börja plugga, sen äta lunch, plugga lite till och sedan duscha. Sen ser vi vad som händer.
Frida du får gärna hjälpa mig om det man ska kunna. Är orolig över att jag inte fått med allt. Hör av dig!

          
Fina vintervädret      Jag i solen      Den glittrande snön

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej