Måndag

0kommentarer

Idag har Frida varit här och hälsat på. Vi har ätit lunch, pratat, ätit lite godis, pratat, spela kort och ännu mera pratat. Har haft det trevligt med henne.
Hon åkte hem med 2 bussen och då kom Erika hit. Vi pratade, åt middag, tog in Lucas, pratade, gick till affären med Sigge och Lucas, när vi kom tillbaka drack vi te och sen kollade vi tv. Hade det trevligt med henne med. Pratade om turkiet också och en massa.
Har även ringt Malin och plannerat in skoter utflyckt på sport lovet. Det blir bra.

Tidigare idag så grävde jag fram min roooosa sittpulka som jag hade när jag var bebis, så idag har Lucas fått åka pulka för första gången. Turen gick då till affären. Han tyckte nog att det var roligt, så tror jag han somnade också just innan vi kom hem.

Nu ska jag göra mer te och kolla tv med Joakim. Lucas ligger redan och sover, skönt. Sen ska vi gå och sova ganska snart, hoppas jag!

Här kommer lite bilder först från pulka turen.

 

Lucas redo för färden! Sigge ville dra pulkan :)



Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej