Lördag

0kommentarer

I dag så hade Jocke uppkörning med skorten. Den var senare än vi trott så hade hunnit fara och dansa i dag. Men så blev det inte. Nåja, om de börjar med de sen får jag väl hoppa in då istället haha.
Nu sitter vi och väntar på att mamma ska komma och hämta Lucas, som ligger ute och sussar i vagnen första gången på typ 2 veckor.
När hon kommer hit blir det att vi far iväg med skotern. Kuligt kuligt, milt och härligt ute men dock snöar det. Nu när jag kikade ut ser jag att solen försöker tränga sig igenom det tjocka molntäcket. Hoppas den lyckas hihi. Då blir det soligt och fint.
I går var jag som sagt och lyssnade på när b.la. Fejr hade spelning. Mycket roligt. Sen bar det av mot frippes efter att vi väntat mycket länge på att Jocke och Rappe skulle bli klara med städningen. Hände inte mycket alls på frippes och plötsligt stod bussen ute och väntade på alla. Åkte till svanstein och la mig ganska direkt efter jag kom hem.

Nu ska vi börja klä oss och vara på toa och sånt innan vi far.

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej