LESS!

0kommentarer

Hojja, massa tjorv om kvällen känns det som. Först ska inte Jocke och dom spela ikväll, men nu ska de spela ändå. Och eftersom det var sagt igår att det inte blev nån spelning för dom så hörde han inte med Vivi om hon kan ta Lucas så jag kan åka och kolla. Så nu är inte det ännu fixat, och han får ju inte tag på henne. Blir så irriterad. Nå ska i alla fall inte med halv 4 bussen och tror jag skippar dansen hur som helst. Åker nog med 6 bussen om jag åker. Är inte alls på humör för dansen idag. Usch nej, hatar när det tjorvar så här. Ville ju ut och käka med Erika idag, men har inte pengar till det just nu.
På tal om Erika så saknar jag Erika Ooooo. Längesen jag var med henne. Får säkert träffa henne om jag nu far ikväll. Känns inte så kul att vara ensam hemma med Lucas ikäll heller. Sen är han ju inget vidare sällskap då han går och lägger sig kring 8 haha.
Nå ska ringa Jocke sen igen och så ser vi hur det blir med allt. Blä blä blä känner jag bara just nu.
Nå de löser sig nog på ett eller annat vis :)

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej