hojja

1kommentarer

Idag ska jag, Joakim och Lucas till ötå med 6 bussen. Vi ska lämna av Lucas hos Erika och sen gå och käka pizza. Lucas ska vara borta hela natten och imorgon åker Vivi och Stig dit och hämtar honom. Måste erkänna att jag är lite orolig. Detta är inte första gången Lucas är borta över natten. Då har har varit hos antingen farmor och farfar eller mormor och morfar. Nu är det första gången han är ändå borta i Övertorneå hos Erika. Inte det att jag inte tror Erika klarar av det för det vet jag att hon gör! Annars skulle jag inte lämna dit honom x')
Men ändå, kan inte låta bli att vara lite orolig. Men det är nog mycket mammas fel också, hon är så orolig av sig så det har smittat av sig på mig, haha.
Nej nu bär det av mot bussen snart.

Tjingeling!

1 kommentarer

Erika

06 Feb 2010 10:13

Det har gått bra ;) just nu sitter han och bankar med mus-anslutnings grejen xD

Kommentera

Publiceras ej