Hemma.

0kommentarer

Nu har jag varit i skolan och gjort det förbaskade biologiprovet. Gick sådär. Inte MVG och vågar inte hoppas på VG, men de är så svårt och veta när de är första provet. Dels veta vad man ska kunna enligt läraren och sedan hur hon kommer rätta. Får väl hoppas att det går bästa nästa prov istället.

Idag var det ärtsoppa i skolan vilket var helt ok!
Jocke ska till Rovas och träna musik inför konserten de har i slutet av månaden. Så jag blir ensam med Lucas till ungefär 8 då han skulle komma hem. Får se vad man ska hitta på. Är svin trött så blir nog en tupplur så får jag uppdaterat klart bloggen. Sen mys med Lucas så klart, vet inte om jag orkar följa med med Lucas när pappa ska och hämta bilen. Om han nu hämtar bilen.
Hoppas han gör det för då kan jag träna idag. Malin ska ju till sthlm i morgon, tror hon sa att hon ska till luleå idag, så har ingen skjuts hem om vi inte får hem bilen. Mamma har vita i happis och hon ska sova där idag. Egentligen gör det inte så mycket om jag blir hemma ikväll. Dels är jag så trött och dels så har jag lite ont i halsen(!) :s

Nej nu ska jag ta och sova lite nu när Lucas också sover där uppe i kokongen.
Får se om jag blir något piggare sen då.

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej