Gaah

1kommentarer

Irriterande när pappa tagit med min dator till jobbet.
Vill ju kunna lägga in mina bilder från helgen och ladda upp dom.
Men får väl vänta till ikväll, eller göra det imorgon istället.

Middagen blev bra, kycklingen god men saknade dock den röda paprikan. Var för lat för att gå och köpa en så får väl skylla mig själv antar jag. Nu sitter jag och mamma och kollar repris av Gray's men har sett avsnittet så kollar inte så noga. Har varit uppe i min garderob och kommit fram till att jag har riktigt tråkiga kläder och vill verkligen ha nya kläder. Måste kolla på kontot hur mycket pengar jag har och sen köpa nå nya kläder. Vill ju då köpa sommarkläder för det har jag allra minst av. Ska kolla runt lite på nätet och se om jag hittar något fint. Kanske en bikini ;)

Nej nu ska jag fortsätta kolla vidare här på nätet.

Hörs ikväll eller imorgon.
Tjarå

1 kommentarer

Frida

01 Feb 2010 20:35

Jag åker till Luleå på fredag och så åker jag till Pajala och övningsköra på onsdag och sen har vi ju långa dagar resten :/.!! Men nästa vecka då jävlar!

Kommentera

Publiceras ej