Det kurrar i magen.

0kommentarer

Ja då har jag varit på min biologi lektion. Gick bra, hon gick igenom samma sak som förra lektionen och jag passade på att ta anteckningar av Frida. Sen var det lite nytt också, och det var inte allt för svårt att förstå. Nästa gång går hon väl igenom vad vi ska kunna till provet, så har vi prov nästa vecka på torsdag. Måste komma ihåg att plugga bara! På tal om prov så ska jag tenta av meänkieli steg 1 med Disa på tosdag denna vecka. Lär ju inte vara allt för svårt men ska nog ändå läsa igenom häftet några gånger så jag är lite förberedd.

Åkte hem med 2 bussen så var hemma ca 14.45 och nu sitter jag och väntar på att Jocke ska komma med 3 bussen från svn. Direkt när han kommer ska jag hoppa i ytterkläderna och så ska vi promenera till affären. Är riktigt hungrig och måste komma på vad jag ska laga. Just ja, det är kassler och potatisgratäng på schemat kommer jag ihåg nu. Mami bad mig göra det idag, så får det bli.
Nu kom sötnosen hem och jag ska som sagt hoppa i mina ytterkläder och knalla iväg till affären och köpa GODIS :o (a)

Ja, jag vet att man ska äta mat när man är hungrig. Men är så extremt sötsugen så måste tjocka på godis sen EFTER maten. hihi.

Tjingeling

Kommentera

Publiceras ej