alla <3 dag!

0kommentarer

En riktigt utvilad Julia här. Har sovit ca 10 timmar i natt brevid världens bästa Joakim! Verkligen härligt att sova ensam ibland. Vaknade kl 10, rullade upp rullgardinen och möttes av ett underbart väder. Endast -5.8 grader ute och solen skiner. Idag ska jag och Jocke dra ut. Vet dock inte riktigt vad vi ska göra, har inte kommit på det än men tänkte fota lite i alla fall. Just nu är älsklingen nere och gör frukost ska snart gå ner jag med.

Lucas är här så ska mysa med honom också idag. Basta förhoppningsvis, han har ju fått en badrock så den måste invigas!
Det enda negativa med idag är dock att jag är riktigt jäkla förkyld. Halsonten är borta med näsan är täppt och hostar som få.

När vi vaknade i morse fick Jocke öppna två paket.
Ett som var till både honom och mig vilket innehöll mörk choklad med mint smak. Mumms, och ett paket med ett par kallingar. Vita med rooosa hjärtan på. Det är ju trots allt alla <3 dag idag :)
Jag har skickat alla <3 dag hälsningar till de närmsta och även ett grattis till Frida. Hon fyller ju nämligen 18 idag! Grattis Grattis! Hoppas du får en riktigt bra födelsedag.
Nu ropas det att jag ska ner och mata Lucas, det gör jag sä gärna. Hör av mig senare på kvällen.

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej