4 februari

1kommentarer

Hejsan!

Idag har jag varit på biologi. Gick bra, vi gick igenom vad vi ska kunna till provet på torsdag nästa vecka. Det verkade inte vara så farligt mycket ändå. Vilket är skönt! Sen plannerade Frida att komma hit så vi kan plugga till det tillsammans.
Sen har jag även tentat av meänkieli steg 1 med Disa. Gick superbra och fick MVG för det. Är nöjd. Ska nog även ge mig på finska steg 1 också kanske.
Åkte hem med två bussen idag för Frida bad mig. Vi spleade kort när de var ute och jobbade med samhäll och matte. Sen gick vi även till konsum en sväng. Blev en påste plockgodis med majoriteten choklad. Mummsigt.
Ska snart iväg med mamma på cirkelträning i ötå. Ska bli skönt, var inte och tränade förra veckan och fick liiite ångest för det. Men idag ska jag banne mig och träna idag. Tvingar även med mig mamma, fast hon är trött. Men eftersom jag bjuder henne idag så är hon väl mer sugen på att fara. Men först ska vi till svanstein och hämta innebandy klubba åt Joakim och mina träningsbyxor.
Nu ska jag busa med världens bästa Joakim och Lucas!

Tjingeling

1 kommentarer

Erika

05 Feb 2010 08:25

vi hade geografi, inte samhälls ;p

Kommentera

Publiceras ej