2 februari

1kommentarer

Sitter för tillfället och äter frukost/lunch. Idag blev det oxpytt med stekt ägg mumma! Och nu ska jag bara vänta så kl blir nog mycket för att gå ut och vänta på bussen. Ska nämligen till skolan idag. Har ju biologi tisdagar och torsdagar. Idag ska Lucas få följa med och han ska passas av ingen mindra än Erika.
Valde ut lite nya kläder åt Lucas att ha på sig så spyr han ner dom direkt. Nå får väl gå och leta efter nå andra kläder då istället.

Lucas sitter och underhåller sig själv med en visp som han slänger ner på glovet stup i kvarten. Smått irriterande när jag försöker kolla upp lite saker och även blogga. Nu for den ner igen.

Nå nu ska jag börja borsta tänderna på lillgossen och mig själv.

Tjingeling!

 

                       Lucas är glad som alltid.

1 kommentarer

Hans "moster"

02 Feb 2010 20:39

och inte att förglömma fick han ju träffa mig XD

Kommentera

Publiceras ej