16 februari

3kommentarer

Idag är det fettisdag och vi har semla hemma. Är dock i svanstein över natten så får semla först i morgon om inte det skulle råka finnas några här. Nog skulle det ha varit gott med semla nu.

Idag har jag varit på biologi, väntade att få tillbaka provet men hon hade inte hunnit rätta de ännu. Proven får vi på torsdag istället.
Innan jag och Lucas begav oss iväg så passade jag på att fota lilla sötnosen i sina fina kläder som han fått av familjen Lehto. Ska lägga upp lite bilder här snart.

Ikväll ska jag bara ta och mysa med mina pojkar, kanske kolla lite tv eller busa med Lucas.

   



   



Ha en bra kväll allihopa :)
Tjingeling!

3 kommentarer

Frida

16 Feb 2010 18:59

Vad fina bilder! :)

Ingela

16 Feb 2010 21:09

Vilka underbara bilder ^^

Tanja

16 Feb 2010 23:21

Får alltid ett lika stort leende på läpparna av denna lilleman!

Kommentera

Publiceras ej