7 april

1kommentarer

Ligger i sängen och klockan är 12.48!!! Nej, Lucas är hemma. Han ligger ute i vagnen och sussar ;)
Vi har babyradion ute så nu kan vi ligga och slappa medan han sover och bara mysa jag och Jocke. Mys!
Ska nog basta när Lucas vaknar. Måste göra de tidigare idag för ska sen hem till Juoksengi och sova där med Lucas. Jocke blir hemma så han också får vila lite.
Tanja, Frida och Sara det blir hos mig imon. Lucas kommer också ;)

Vet inte vad vi ska hitta på mer idag. Skulle nästan vela gå till Ove och Tora nu när alla är där. Vi var dit i förrgår och Lucas trivdes hur bra som helst när han lekte med Felicia och Olivia. Oj vad kul han tyckte det var, leka med andra barn. Dock lite äldre än honom, men ändå! Och flickorna tyckte också att det var roligt. De var så oroliga att vi skulle hinna gå hem om de gick upp och tog på sig sin pyjamas så de bara sprang upp och gjorde det. haha.

Igår kom Ingela, Malin och Ida hit till Jocke så gick vi och grillade. Blev inte så mätt men mysigt ändå. Lucas följde också med. Malin och Ida, jag vill ha bilder från er! Sen följde jag med hem till Ida. Där kollade vi dopfilmen, som jag måste komma ihåg att ta med idag hem, och sen tv resten av kvällen. vid 10 tiden for vi hem. Bra dag.

Måste bara påminna er om att på söndag den 11 april fyller jag år! 18 dessutom ;)
Blir fika någon dag, vet inte riktigt om jag ska ha på fredag eller söndag men jag meddelar senare.

Nu ska jag pussa ihjäl min pojkvänn!

Tjingeling!

1 kommentarer

Malin

07 Apr 2010 17:55

Ge mig usb minne eller nåt så får du dem bums!

Kommentera

Publiceras ej