3 april

1kommentarer

Idag var det tänkt att jag och Lucas skulle följa med till Erikas stuga i Kallijoki, men så blev det inte. Lucas hade nämligen feber i natt, 39.1, alltså inte läge för att fara med till stuga. Besviken blev jag men vad kan man göra? Får följa med en annan gång istället.
Dagen har varit ganska tuff, eller kvällen i alla fall.
Först följde vi med Vivi och Stig till Pello. Där köpte jag en rosa bh och trosor till de. Sen Pellohallen för att handla hem mat till svanstein och sen bar det av hemmåt. Lucas sov ganska mycket i bilen, vilket var super bra.
Men nu på kvällen har han varit rätt gnällig, vilket jag förstår då han är sjuk. Men ändå jobbigt när man inte kan göra saken bättre. Fast han just sovit, ätit och fått ren blöja var det ändå inte riktigt bra.
Nu ligger han i alla fall och sussar. Lite orolig är han, men han sover i alla fall :)
Pratade med mamma och vi misstänker att det kan vara nya tänder på g för Lucas. Fast han är lite hostig så det kan ju vara förkylning också.
I morgon är en ny dag! Ny tag, och vi får hoppas att sötisen mår lite bättre då.
Hade vela gå ut och gå nu med älsklingen för att få lite frisk luft, men vi är ensamma hemma så ingen kan kolla Lucas medan vi är ute. Vivi och Stig är på i finland på konsert tror jag.
Nu skriker Lucas igen, måste kila!

Tjingeling!

1 kommentarer

Erika

04 Apr 2010 11:30

Krya på er! :)

Jag åkte inte heller till stugan, men Sara och Prikko kom till oss och sov ist. Nu gör vi oss klara för att spendera dagen i stugan och sen kommer vi hem till oss och sover igen :) Sara och Pirkko sover en natt till här eftersom att mommo och moffa och resten ännu ska vara en natt i stugan ;p

Kommentera

Publiceras ej