19 april

3kommentarer

Glömde ju att berätta igår att jag såg svanar för första gången för detta år. Ett riktigt vår tecken!

Igår när jag kom hem var faster Margareta här. Vi pratade om ett ute rum som hon har och ska inreda lite och då började tankarna flyga på mig! Nästan så jag inte kunde somna, nä men hade i alla fall en bra bild av hur man kunde inreda där. Vill också ha ett sådant utrymme och göra precis som jag tänkt mig haha.
Sa till Jocke igår när han städade att jag skulle vela göra om i hans rum, men han var inte lika på som jag. Får väl ta och hjälpa mamma och pappa nästa gång de gör om här i huset istället.

Idag ska Erika och Frida komma hit och hälsa på, vet inte ännu om Sara också kommer. På schemat står i alla fall lång promenad. Ska bli riktigt skönt tycker jag. Men Erika verkade inte vara lite positiv som jag och Frida haha. Sen ska jag nog dippa grönsaker istället för att trycka i mig godis. Måste komma igång med ett nyttigare liv! 

Nåja, ska kanske följa med mamma en sväng till Ötå före tjejerna kommer. Det blir bra. 
Nu dra vidare :P
 


Saknar tant Tanja!

Tjingeling!

3 kommentarer

Malin

19 Apr 2010 12:40

Såg också svanar igår :)

two olsson sisters

19 Apr 2010 12:58

men vad härligt att se svanar!^^ Gud så härligt!

Allt bra?//Emma.

Tanja

19 Apr 2010 16:51

Och jag saknar mamma Julia! <3

Kommentera

Publiceras ej