15 april

2kommentarer

Idag har jag hunnit vara till Finland med Frida, varit på biologi och kört med Nisse-Bärra. Vi tränade på parkeringar och gick igenom säkerhets saker. Gick ju sådär. Parkeringarna gick bra men säkerhetskontrollen måste jag träna på lite till. Haha.
Fick guida Frida till yt idag!! Haha. Det är inte ofta man för göra sånt för en som bor i Ötå kommun, men hon visste inte. Ja, ja så kan det vara.

Idag har Frida, Sara och Erika o varit på besök och lite David också. De har nämligen varit på sen födelsedagsfika. Fick 4 paket! Bakis tabletter, en mugg att ta tabletterna i och armband av Sara och Frida. Sen fick jag ett armband av Erika. Sen har Lucas fått två märkes t-shirtar av Erika. Tack tack. Vi ska även beställa min kamera på torsdag. Ser fram emot det! Längtar även till turkiet..Ännu ett tag kvar, men vi hoppas att de ac 138 dagar går fort?
Nu ska jag inte blogga mer för idag. Ska kanske köra lite med pappa ikväll också.

Tjingeling!

2 kommentarer

Erika

15 Apr 2010 21:45

det är ju bara typ 133 dagar kvar? :p

Malin

16 Apr 2010 10:41

Vad för kamera ? :O

Kommentera

Publiceras ej