11 april

3kommentarer

Igår var vi ett gäng och badade, fick lite champagne av Ingela och Malin, sen två små likör av Erika. Fick även spelet "Jag har aldrig". Tackar och bockar. Hade en trevlig och rolig kväll som slutade hemma i sängen med Jocke ensam, då Lucas sov i svanstein.
Vaknade 9.20, plockade undan lite i rummet, käkade och tog de lugnt. Sen åkte jag och pappa till neistis för att hämta Erika. Hon fick lite mat sen kom Ellos, Ingela och Malin också. Vi fikade och spelade "jag har aldrig". En trevlig dag. Vet inte om jag och Jocke skulle till sph sen, får ju se.

Lägger upp lite bilder.


Lucas provade presenten jag fått av Viv och Stig.


Busat med Malin. Promenera ;)


Ätit med Erika


Elina :)


Vi tänkte spela Alias, men de blev inte av haha


Mina blommor jag fick av mamma får avsluta detta inlägg :D

Tjingeling!

3 kommentarer

Malin

11 Apr 2010 18:43

Tänk att du redan är 18 det var som igår.. XD

Nej, men tack för en kul kväll och ett trevligt födelsedagsfika ;)

Hanna

11 Apr 2010 19:39

GRATTIS på 18-årsdagen Julia!!

Många kramar från oss!

nf-

11 Apr 2010 20:15

Vadd gulliga ni är :)

Fin blogg , Diggar den :)

KRAM

Kommentera

Publiceras ej