10 april

1kommentarer

Det närmar sig! I morgon är det min födelsedag, jag längtar! Tycker om paket (a) haha.
Fick förresten en present av Tanja när hon var här. En fin t-shirt från gina. Vet inte om jag nämnde det i förra inlägget. Tack Tanja, tycker om den riktigt mycket.

Idag ska jag ta och baka inför i morgon. Ingela kommer om en timma ungefär och hjälper till. Bjöd även in Eve men hon var lite tveksam, så får se om hon dyker upp.

Igår spenderades kvällen hemma hos Ingela. Där var även Malin, Eve, Sanna och Jenny. Spelade lite uno innan Sanna och Jenny kom, efter det bakade vi muffins och spelade Alias! Svin kul, kvällen var fylld av mycket skratt i alla fall hihi.

Idag var det jag som fick stiga upp med busfröet. Han har lekt, sen har vi ätit frukost, borstat tänderna, tagit d-droppar och nu ligger han i vardagsrummet och sussar sött i vagnen. Så nu ska jag äntligen passa på att äta min frukost. Gröt är det som gäller.
Joakim sover ännu så han får äta frukost med mamma, som också sover. Får se när de vaknar :)

 
Max och Lucas sussar sött :)


Tack Tanja!


Mys i mommos famn efter tuppluren

   
Klappa Max :)

1 kommentarer

Tanja

10 Apr 2010 18:16

Vad bra att du gillade den :) Är alltid så svårt att köpa kläder till andra, men tyckte att det var lite Julia över den där ^^

Kommentera

Publiceras ej